.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
الیاس حضرتی: با طناب کروبی می توان ته چاه رفت

الیاس حضرتی در گفتگو با اعتماد به بررسی نامزدی حجت الاسلام مهدی کروبی برای انتخابات آینده ریاست جمهوری پرداخت.

وی در این گفتگو با بیان برخی ویژگی های شخصیتی کروبی می گوید: آقاي کروبي شخصيت بي نظيري است که خصوصيات اجتماعي، اخلاقي، فرهنگي و سياسي اش در بين تمامي شخصيت هاي کشور بي نظير است، اصلاً با اين خصوصيات نفر دومي پيدا نمي شود.

عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی می گوید: همه فعالان سياسي از همه جناح ها معتقدند آقاي کروبي به لحاظ سابقه فعاليت انقلابي جزء 4-3 نفري است که از سال 1342 همراه در تمامي مراحل مبارزه همواره امام بود.

حضرتی در ادامه می افزاید: ايشان به لحاظ مردمي بودن، سخاوتمند بودن و داشتن مرزبندي سياسي و تفکر سياسي کم نظير است. تمام افرادي که داراي حقوق شهروندي هستند حتي اگر مخالف درجه يک او باشند و به او مراجعه کنند با تمام توان در جهت حل وفصل مشکلاتشان گام بر مي دارد.

وی در ادامه تاکید می کند: من بارها گفته ام تنها کسي که مي شود با طنابش به ته چاه رفت آقاي کروبي است.

حضرتی در پاسخ به اینکه با توجه به عدم حمايت اصلاح طلبان ديگر از آقاي کروبي، آيا حضور آقاي کروبي در عرصه انتخابات باعث بروز اختلافات در اردوگاه اصلاح طلبان نمي شود؟ می گوید: نه تنها موجب اختلاف نخواهد شد بلکه موجب اتحاد هم مي شود. در حوزه اصلاح طلبي ما به يک روند دموکراتيک واضح اعتقاد داريم. دوستان ما در احزاب مختلف از قبل شخصيت هايي را به عنوان کانديدا معرفي کردند، اعتماد ملي هم کانديداي خودش را معرفي کرده است. ما در واقع در اردوگاه اصلاح طلبان دو خط را باهم دنبال مي کنيم، خط اول اجماع و رسيدن به کانديداي واحد است و خط دوم هر کدام از احزاب شخصيتي را درون حزبشان يا خارج از حزب خود احساس مي کنند که براي کانديدا شدن مناسب است معرفي مي کنند و بعد در مسير 8-7 ماهه که به انتخابات داريم نهايتاً به کانديداي واحد خواهيم رسيد، چون غير از اين راه ديگري نداريم.

عضو اعتمادملی در خصوص اینکه آیا حضور همزمان کروبي و خاتمي و تقابل آنها در انتخابات موجب ريزش نيرو در اعتماد ملي نمي شود؟ می افزاید: مطمئن باشيد چنين واقعه يي را هيچ گاه مشاهده نخواهيد کرد که آقاي کروبي و خاتمي باهم در عرصه انتخابات حاضر شوند. خاتمي نه تنها سرمايه عظيم براي اصلاح طلبان بلکه براي کل نظام و انقلاب اسلامي است. جزء نادر کساني است که تراوش و توليد انديشه و فکر دارد. خوب فکر مي کند و نظريه پرداز عالي است. خاتمي مي تواند مباني نظري (نظريه حکومتي امام خميني(ره)) را به بهترين شکل تبيين و ترسيم کند. شخصيتي نجيب، مومن، صادق و سالم است.

حضرتی در ادامه می افزاید: اين ويژگي هاي زيبا و توانمند با کروبي کامل مي شود و زيباترين تصوير از خط، انديشه و راه امام در «خاتمي« کروبي» تجلي پيدا مي کند. ايشان در هر کشوري بود حلوا حلوايش مي کردند و او را به عنوان يک سرمايه گرانقدر نگه مي داشتند. تعدادي از گروه هاي سياسي دنبال آقاي خاتمي هستند تا ايشان را جهت حضور در انتخابات راضي کنند ولي تا به حال پاسخ نداده اند.

وی در ادامه تاکید کرد: قطعاً شما بدانيد امکان اينکه آقاي کروبي و خاتمي هر دو نيايند وجود دارد ولي امکان اينکه اين دو تا با هم بيايند وجود ندارد و امکان اينکه يکي بيايد و يکي نيايد نيز وجود دارد. در واقع ما تحقق انديشه امام را در خاتمي به علاوه کروبي به زيباترين شکل ممکن مي بينيم، اينها مکمل يکديگر هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.411 seconds.